TOIMITUSEHDOT

Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä: Tietosuojakäytäntö

Toimitusehdot lyhyesti:
1. Tuotteilla on 14 päivän ilmainen palautusoikeus. 14 päivää lasketaan alkavaksi siitä hetkestä, kun asiakas fyysisesti vastaanottaa tuotteen.
2. Tuotetta, jota löytyy varastosta on toimitusaika 2 - 5 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä. Mikäli asiakasta ei tavoiteta, tilaus lähetetään ilman puuttuvia tuotteita.
3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä shaman.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse info(at)shaman.fi tai puhelimitse +358 40 3699063 (arkisin klo 9-18).

4. SHAMAN (shaman.fi) ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy SHAMAN®  (shaman.fi) vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta SHAMAN® (shaman.fi) -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

5. Tilattaessa tuotteita ulkomailta, ostaja vastaa mahdollisista tulli- ja muista maakohtaisista maksuista.

Tarkemmat toimitusehdot

1. Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on 2 - 5 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään. Mikäli tilauksesta jää uupumaan tuotteita, asiakkaalle ilmoitetaan. Jos asiakasta ei saada kiinni saman päivän aikana, tilaus lähetetään ilman puuttuvia tuotteita.

2. Toimitustavat

- Nouto lähimmästä Matkahuollosta, hinta 5,50 € 

- Nouto Matkahuollon pakettiautomaatista, hinta 5,50 € 

- Nouto Postin pakettiautomaatista, hinta 5,50€

- Nouto Postin toimipisteestä, hinta 5,50€

- Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Saat toisen sähköpostiviestin, kun lähetyksellä on seurantatunnus.

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.

 Huom! Noutamatta jättäminen ei ole kaupan peruutus. Jos haluat peruuttaa kaupan, ilmoita siitä meille ensin ja palauta tuote pakkauksen ohjeiden mukaan. Lisätietoa postin sivuilta. 

- Ilmainen toimitus yli 50€:n tilauksille!


3. Maksuehdot ja -tavat

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta


4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. 

Tulemme palauttamaan rahat tilillesi n. 30 päivän sisällä tuotteiden ja tilitietojen vastaanottamisesta.

Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen info(at)shaman.fi tai puhelimitse numeroon +358 40 3699063Huom! Pelkkä lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole lähetyksen palautus/kaupan peruutus. Tuotepalautuksesta saat erilliset ohjeet.

Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa.
Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli vioittunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
  • Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.


5. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: info@shaman.fi tai soittamaan +358 40 3699063.


6. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info@shaman.fi tai soittamalla +358 40 3699063 . Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. SHAMAN® (shaman.fi) pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.


7. Yhteystiedot

SHAMAN®
Y-tunnus: 1557469-9

info@shaman.fi
puh. +358 40 3699063 (arkisin klo 17-20)

Huom! Asiakaspalvelu vastaa ajanvarauksiin ja teknisiin nettikauppaa koskeviin kysymyksiin.
Tuotetietoja ei anneta puhelimitse, jos sinulla on kysyttävää verkkokaupan tuotteista, niin lähestythän asiakaspalveluamme sähköpostitse.